.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح بلوار شهری چهار باند فرح آباد ساری

با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران و مدیرکل راه و ترابری مازندران، فرماندار شهرستان ساری و بخشدار مرکزی ساری و تنی چند از متخصصان و مجریان پروژه، بلوار شهری چهاربانده فرح آباد طی مراسمی در مسجد جامع عباسی فرح آباد افتتاح شد.

به گزارش انگیزه ، در این مراسم که با همت شورای اسلامی و دهیاری فرح آباد و نیز همت اهالی برگزار شد، قاسم عباس زاده عضو شورای اسلامی فرح آباد ضمن خیرمقدم به مهمانان و ارائه مطالبات شورا در راستای وظایف راه و ترابری مازندران، خواهان تلاش جدی مسئولین ارشد استان برای تحقق بخشداری رودپی شمالی به مرکزیت فرح آباد شد.

سپس حسین نژاد فرماندار ساری ضمن تقدیر و تشکر از اداره کل راه و ترابری به بیان جشم انداز خود برای توسعه فرح آباد پرداخته و یکی از اهداف کاری خود را شکوفائی قابلیت های پنهان فرح آباد دانست.

  مهندس اسد مدیرکل راه و ترابری مازندران، طی سخنان کوتاهی ضمن تشریح فنی پروژه در شرف افتتاح، در این مراسم قول پیگیری جدی مطالبات ارائه شده را داد.

پس از آن هادی ابراهیمی
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، طی سخنان مبسوطی همراه با تقدیر از مهندس اسد و همکاران، حق فرح آباد را بیش از اینها دانسته و تاسف خود را بخاطر عدم احیاء این همه پتانسیل اقتصادی و گردشگری در فرح آباد اعلام کرده و متذکر شد که عزم او برای احیای گردشگری فرح آباد جدی است ودر همین راستا همین چند روز پیش به اتفاق وزیر ارشاد از مسجد جامع عباسی بازدید کرده که وزیر محترم از مهجوریت این آثار ارزشمند بسیار متاسف شد.

وی ضمن تشریح پیگیری هایی که برای تصویب بخش رودپی شمالی به مرکزیت شهر فرح آباد انجام داده، متذکر شد که بزودی خبر خوش ابلاغ رسمی این بخشداری به اهالی فرهیخته فرح آباد طی مراسم با شکوهی انجام خواهد پذیرفت و در اصل با استقرار بخشداری، دور جدید توسعه همه جانبه فرح آباد کلید خواهد خورد.

رئیس شورای نامگذاری استان، با پبشنهاد شورای اسلامی و دهیاری مبنی بر نامگذاری این بلوار بنام بلوار امام رضا(ع) و نامگذاری میدان بنام میدان ولایت موافقت کرد.

در پایان این جلسه حجت الاسلام نعمتی قاضی و روجانی فرح آباد از طرف اهالی از مسئولین استان و شهرستان بخاطر این افتتاحیه و توجه ویژه به فرح آباد تشکر نمود.

این هیئت در پایان ضمن زیارت مزار شهدای فرح آباد از مراحل اجرائی بزرگترین پروژه زیارتگاهی شمال ساری بازدید کرده و قول مساعدت مالی لازم به هیئت امنای آن داده شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.